graceowwa

Alla inlägg under mars 2014

Av Hannah - 6 mars 2014 21:45

Hej! Precis som det står i rubriken så flyttar jag nu den här bloggen till blogg.se! 


Här är länken till den : 



Graceowa.blogg.se  

Av Hannah - 5 mars 2014 15:57

Hej! Har haft en riktigt dryg dag idag.. Lektionen innan lunchen var bara  att sitta och lyssna. Har ont i ryggen nu.. Men är nu hemma och ska snart spela lite minecraft med några kompisar.


Min väska kommer dessutom snart! Längtar.

Det här var bara ett kortis-inlägg.. Vi hörs!





Av Hannah - 3 mars 2014 21:17

Hej igen! Nu har jag ju inte bloggat på ett tag.. För jag är lat. Men nu ska jag komma igång igen (förhoppningsvis). 

Nu är det ju Mars, och då har ju vi kommit in på våren! Iallafall där jag bor, har vi det. Jag, iallafall, har börjat att ta på mig skinnjacka. Bort med vinterkläderna! 


Har egentligen inte så mycket att berätta om idag. Har haft hemkunskap halva dagen, och en jobbig idrottslektion. Fick sen ankomst efter idrotten.. Och det var vår första lektion med vår vikarie.. smartass.


Sedan så beställde jag en väska igår! Den ska komma tidigast på Onsdag och senast på Fredag. Längtar! 

Här får ni en bild på den : 


 


Denna! Vad tycks? :3 JAg föredrar ryggsäckar .. sååå xD

Men nu ska jag dra, hejdå! x

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Hannah - Ja,med h i slutet .. - och jag är den som 'ger denna blogg. Jag var född den 3 Oktober 2001 och älskar att bl.a fota,rita och att skriva. Jag hoppas att du kommer att trivas ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards