graceowwa

Alla inlägg under januari 2014

Av Hannah - 27 januari 2014 18:56

Det här är då mitt första inlägg på denna blogg. Om du inte har tagit dig tid att kolla i presentationsrutan så kan jag berätta lite om mig själv :3 :


Jag heter Hannah och är född den tredje Oktober 2001. Jag och min familj har nydligen flyttat ut på landet och mycket är nytt för mig och enda sedan jag flyttade har jag velat att starta en blogg! Jag har haft ett antal bloggar innan men det har inte blivit något av dem.. Men nu har jag skaffat en kamera och det ska (förmodligen) bli ganska hyffsade bilder. Mitt intresse är inte bara att fota, utan också att rita, designa (bloggdesigner) och att spela xbox c:


Ja, det där var väl lite om mig. Ni kommer säkert att få lära känna mig mer i andra inlägg. Nu hade jag tänkt att berätta vad mina ''bloggplaner'' är. Jag har funderat över att göra en 'veckans novell' eller något liknande. Det kanske låter intressant för er eller inte, idk. Ingen läser förmodligen denna bloggen just nu, men vi får väl hoppas på fler besökare.


Nu hade jag tänkt att bläddra lite bland lite bloggar och lyssna på musik. Här får ni lite bilder på mina kära marsvin, Romeo och Julia!


x


 


 


 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Hannah - Ja,med h i slutet .. - och jag är den som 'ger denna blogg. Jag var född den 3 Oktober 2001 och älskar att bl.a fota,rita och att skriva. Jag hoppas att du kommer att trivas ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards